Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

Νεοέλλην αμακατζής στα διόδια

Τον καιρό που   το αντίτιμο ήταν μόνο εκατό δραχμές, ο οδηγός πλησιάζει 
στα διόδια της Λεπτοκαρυάς, βλέπει τον άγνωστό του μπροστινό οδηγό, 
να σταματάει στο ταμείο, να δείχνει στην κοπέλα του γκισέ προς τα πίσω 
με τον αντίχειρά του, ο φίλος μας πίσω απορεί, τι κάνει αυτός, φεύγει
 ο  πρώτος οδηγός, ο δικός μας πλησιάζει στο γκισέ, δίνει κατοστάρικο 
στην κοπέλα, εκείνη του λέει,"διακόσιες, κύριε", ο φίλος μου, που διακρίνεται 
για το χιούμορ του, της.........
........... απαντάει χαμογελαστά, "γιατί;οδηγώ ταυτόχρονα

 δυο αυτοκίνητα και δεν το ξέρω;" και εισπράττει από την ταμία την απάντηση,
 "μα ο προηγούμενος οδηγός μου είπε ότι θα πληρώσει ο φίλος του από πίσω!!!"
Όταν θυμάμαι την αφήγηση του φίλου οδηγού, ακόμα και σήμερα, πιάνεται
 το στομάχι μου απ' τα γέλια!!! Ρε, τον αθάνατο νεοέλληνα ψιλικατζή!!!
 Σκέτος Χατζηαβάτης, βρε παιδί μου!!!
Ρώτησα το φίλο, αν σκέφτηκε να κυνηγήσει τον απατεωνίσκο
 και μου απάντησε:-Με το μικρό Καντέτ πώς να προλάβεις την BMW??? 
Ήταν η εποχή που το κοινωνικό στάτους του νεόπλουτου Έλληνα επέβαλλε οπωσδήποτε την απόκτηση της...Μπέμπας! Ετερος φίλος, ακούγοντας νεόπλουτο της εποχής να λέει, "θα πάω την Μπέμπα στο συνεργείο", αναρωτήθηκε μεγαλοφώνως και με έντονο σαρκασμό, "μα τόσο πολύ την αγαπάει τη γυναίκα του, όταν αρρωσταίνει την πάει σε συνεργείο";;; Πηγή:http://apouro.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου